Нова услуга на „Спиди“ казва кога ще дойде куриерът
Потребителите получават 60 мин. интервал за доставката и проследяване на пратката в реално време

© ECONOMIC.BG / Снимка: speedy.bg
Куриерската компания „Спиди“ пуска нова услуга на българския пазар, която предварително информира потребителите в кой часови прозорец на деня ще получат пратката си.
„Предикт“ предоставя информация за определения час, в който ще пристигне куриерът, с толеранс от 30 минути. Също така получателите могат да проследяват в реално време пратката си.
Всеки получател, който очаква пратка, предварително получава SMS, съобщение по Viber или имейл за доставка с линк към персонализирана страница.
Ако в последния момент му се наложи да смени програмата си за деня, той ще може през мобилния си телефон безплатно да я пренасочи за следващ ден или друга локация в рамките на същото населено място.