Пазарният дял на Carlsberg в България е достигнал 27.7%

У нас през първото тримесечие Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял – при свиващ се общ пазар с 3.3% в обем и 3.9% в стойност

Пазарният дял на Carlsberg в България е достигнал 27.7%
1616 ~ 2 мин. четене

Carlsberg Group има 4% годишен ръст на нетните приходи през първото тримесечие на 2017 г., а общия обем на продажбите остава стабилен, съобщиха от компанията. На глобално ниво има повишаване на продажбите при международните марки в премиум сегмента - Tuborg (1%); Carlsberg (8%) и Grimbergen (25%).

В западноевропейския регион, част от който е и Carlsberg България, нетните приходи на компанията бележат ръст от 2% до общо 7.8 млрд. датски крони, а общият обем на продажбите нараства с 2% до 13.3 млн. хектолитра.

България, заедно с пазарите на Carlsberg в Германия и Италия, има сериозен принос за доброто представяне в първото тримесечие на годината. У нас през първото тримесечие на годината Carlsberg България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял – при  свиващ се общ пазар с 3.3% в обем и 3.9% в стойност, казват от компанията, позовавайки се на данни на агенция Nielsen.

За първо тримесечие пазарният дял на компанията в България е нараснал с 5 процентни пункта, достигайки 27.7%. Представянето на местните марки е както следва: Пиринско с +15,3% в обем и с +2,8% в пазарен дял, достигайки 17,2% от обема на общия бирен пазар; Шуменско расте както в обем (с +29,1%), така и в пазарен дял (с +2,2%). 

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.

Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika and Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42 000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

Коментари: 0