Столична община ще получава сигнали и през платформата на „Гражданите“
До този момент чрез използването на платформата са подадени над 70 000 сигнала

~ 2 мин.
Структурите на Столична община ще получават директно сигнали за нередности от онлайн платформата и мобилното приложение „Гражданите“. Това стана ясно от думите на столичния кмет Йорданка Фандъкова по време на пресконференция днес. По нейните думи сигналите на софиянци, подавани чрез безплатната онлайн платформата, ще достигат и ще се обработват по-бързо, отколкото чрез Контактния център на Столична община, през който сега се подават оплакванията.
„До този момент чрез използването на платформата са подадени над 70 000 сигнала, а регистрираните граждани са над 55 000 души”, обясни Фандъкова. По думите ѝ услугата дава възможност за контакт между този, който подава сигнала и този, които присъстват в сигнала като нарушител.
„1000 са извиненията на нарушителите”, каза Фандъкова, цитирана от „Фокус“. Тя заяви, че Столична община има различни канали за получаване на сигнали, като най-често се използва Контактният център, но по този начин решаването проблема става по-бавно отколкото чрез новата платформа. По-малко време ще отнема при обработка на информацията и съответно на реакция.
По думите на кмета пет районни администрации - „Слатина”, „Красно село”, „Люлин”, „Витоша” и „Лозенец”, са се включили в проекта към момента. „Получени са още заявки за участие от други районни кметове”, каза още Фандъкова. Също така са определени са лицата, които обработват сигналите чрез тази платформа.
„Моето намерение е да развием тази платформа съвместно с гражданите, за да можем не само да получаваме сигнали, но и да подаваме и ние информация до голяма група хора – да получават гражданите информация на Фейсбук, телефона си за спиране на водата, отопление, както и за предстоящ ремонт и организацията на движението в тази връзка и др.”, каза още Йорданка Фандъкова.
„До този момент чрез използването на платформата са подадени над 70 000 сигнала, а регистрираните граждани са над 55 000 души”, обясни Фандъкова. По думите ѝ услугата дава възможност за контакт между този, който подава сигнала и този, които присъстват в сигнала като нарушител.
„1000 са извиненията на нарушителите”, каза Фандъкова, цитирана от „Фокус“. Тя заяви, че Столична община има различни канали за получаване на сигнали, като най-често се използва Контактният център, но по този начин решаването проблема става по-бавно отколкото чрез новата платформа. По-малко време ще отнема при обработка на информацията и съответно на реакция.
По думите на кмета пет районни администрации - „Слатина”, „Красно село”, „Люлин”, „Витоша” и „Лозенец”, са се включили в проекта към момента. „Получени са още заявки за участие от други районни кметове”, каза още Фандъкова. Също така са определени са лицата, които обработват сигналите чрез тази платформа.
„Моето намерение е да развием тази платформа съвместно с гражданите, за да можем не само да получаваме сигнали, но и да подаваме и ние информация до голяма група хора – да получават гражданите информация на Фейсбук, телефона си за спиране на водата, отопление, както и за предстоящ ремонт и организацията на движението в тази връзка и др.”, каза още Йорданка Фандъкова.