Започна надпреварата за рекламните награди BAAwards 2019
Българската асоциация на рекламодателите ще отличи кампаниите от „четвъртото измерение“

~ 1 мин.
От днес, 4 юни, започва състезанието между рекламодатели, комуникационни агенции и студенти за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019). Тази година те ще се състезават в три отделни конкурса, обявиха организаторите.
Кампаниите, които ще участват, трябва да са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Те могат да се подават онлайн до 8 септември 2019 на сайта на BAAwards 2019.
Надпреварата е в пет категории:- Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория;
- Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране);
- Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация);
- Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета);
- Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото).
Заявките в двата бизнес конкурса ще се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, и председателствани от Свилен Стрезов, маркетингов директор на „Актавис“ ЕАД и председател на УС на БАР.
„BAAwards 2019 стартира от днес състезанието на заявки за бизнес награди. Представете кампаниите, с които се гордеете и сравнете постиженията си с останалите в сектора, за да достигнат маркетинга и бизнес комуникациите в България до най-високото, четвърто измерение на професионализъм“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.