Новият бранд „България“ ще удвои туристите
Проектът е на стойност 1.4 млн. лв.
Стратегията заложена в новия бранд "България" е чуждите туристи у нас да се удвоят до 10-15 години. Тази надежда изрази зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма, с ресор туризъм Иво Маринов по време на представянето новия бранд на туристическа дестинация България.
По думите на Иво Маринов самата бранд стратегия е с времеви хоризонт 10-15 години. "Заложените резултати, след изпълнението на самата стратегия, са удвояване на сегашния обем чуждестранни туристи, които посещават България", коментира Маринов, цитиран от Фокус. "За първите 5 години очакваме около 25% ръст на туристите и на приходите", поясни зам.-икономическият министър.
Налагането на новото туристическо лого ще започне от септември тази година. Проектът за изготвяне на бранд "България" струва 1.4 млн. лв. По Оперативна програма "Регионално развитие" са отпуснати 2.8 млн. лв. по проекта. "Логото и слоганите към самия бранд са за национален туристически бранд, а розата е бранд на държавата и тя си остава", категоричен е Иво Маринов.
По данни на туроператорите се очаква ръст на туристите 2013 г.