Amnest стартира в България
За първи път у нас ще се предлага автоматизирано купуване на рекламна площ

Днес Dentsu Aegis Network обявиха, че започва да предлага официално в България автоматизирано купуване на рекламна площ (programmatic buying), чрез своето подразделение Amnet. Новият подход ще промени напълно традиционните методи за купуване на дигитален инвентар към по-прогресивен и индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите, данните и технологията, с цел да се доставя таргетирана реклама в реално време до най-подходящите консуматори.
Автоматизираното купуване на онлайн реклама у нас тепърва започва да се развива. Със стартирането на Amnet в България, компанията ще увеличи портфолиото си до 35 пазара по целия свят и ще предостави своите услуги, на пазари, които все още не е развит в тази област.
Със старта на Amnet, България ще увеличи глобалното портфолио на агенцията до 35 пазара по света и ще ѝ даде възможност да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива.
Като част от Dentsu Aegis Network България, Amnet започва да работи на пазар, където приблизително 6 милиарда real-time bidding импресии преминават месечно през demand-side платформи (DSP).