Audi показа новото поколение R8
Моделът ще се появи на пазара това лято
~ 2 мин.
Автомобилният гигант Audi показа второто поколение на модела си R8. Моделът ще дебютира на 3 март в Женева. Той се отличава с редица подобрения от предшественика си.
Предната част на колата се доближава до тази от официалния тийзър, а именно формата на LED фаровете, въздуховодите и решетката. Страничната профилна линия е променена и прави колата да изглежда по-дълга и по-динамична.
Стоповете отзад също са LED, позиционирани над огромни въздуховоди. При стандартната версия е монтирано активно задно крило, докато за версия Plus то ще е фиксирано, а огромен дифузьор е позициониран между трапецовидните накрайници на изпускателната система.
Моделът ще се задвижва от атмосферен 5,2-литров V10 FSI, генериращ 540 к.с. и 540 Нм. По-мощният вариант Plus идва с 610 к.с. и 560 Нм., пише Speed Press.
Стандартният R8 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек, преди да достигне максимална скорост от 320 км/ч. На R8 Plus от 0 до 100 км/ч ще са му нужни 3,2 сек, а максималната скорост е ограничена до 330 км/ч. Компанията обещава, че консумацията на гориво няма да надхвърля съответно 11,8 л/100 км и 12,4 л/100 км.
И двете версии работят с подобрена 7-степенна S tronic трансмисия с електрохидравличен мултидисков съединител. С нея получавате три автоматични режима и един механичен, които предават мощността към четирите колела посредством quattro.
Стандартно трансмисията предава 100% от въртящия момент към задните колела, но при нужда може да го прехвърли към предните. Отзад колата е оборудвана с механичен заключващ се диференциал, който доставя максимална стабилност и контрол за всякакви климатични условия.
Благодарение на суперолекотената конструкция новото Audi R8 тежи само 1555 кг (R8 Plus 1454 кг), или 50 кг по-малко от предшественика си. Отвътре кокпитът е ориентиран към водача. Дизайнът е изчистен, бутоните и контролните уреди са заместени от огромен 12,3-инчов сензорен дисплей.
Тапицерията е от Alcantara, а около нея се забелязват многобройни карбонови елементи. Музикалната система е Bang & Olufsen с мощност 500 вата. Моделът ще се появи на пазара през това лято на цена от 165 000 евро, а версия Plus ще струва 187 400 евро.
Предната част на колата се доближава до тази от официалния тийзър, а именно формата на LED фаровете, въздуховодите и решетката. Страничната профилна линия е променена и прави колата да изглежда по-дълга и по-динамична.
Стоповете отзад също са LED, позиционирани над огромни въздуховоди. При стандартната версия е монтирано активно задно крило, докато за версия Plus то ще е фиксирано, а огромен дифузьор е позициониран между трапецовидните накрайници на изпускателната система.
Моделът ще се задвижва от атмосферен 5,2-литров V10 FSI, генериращ 540 к.с. и 540 Нм. По-мощният вариант Plus идва с 610 к.с. и 560 Нм., пише Speed Press.
Стандартният R8 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек, преди да достигне максимална скорост от 320 км/ч. На R8 Plus от 0 до 100 км/ч ще са му нужни 3,2 сек, а максималната скорост е ограничена до 330 км/ч. Компанията обещава, че консумацията на гориво няма да надхвърля съответно 11,8 л/100 км и 12,4 л/100 км.
И двете версии работят с подобрена 7-степенна S tronic трансмисия с електрохидравличен мултидисков съединител. С нея получавате три автоматични режима и един механичен, които предават мощността към четирите колела посредством quattro.
Стандартно трансмисията предава 100% от въртящия момент към задните колела, но при нужда може да го прехвърли към предните. Отзад колата е оборудвана с механичен заключващ се диференциал, който доставя максимална стабилност и контрол за всякакви климатични условия.
Благодарение на суперолекотената конструкция новото Audi R8 тежи само 1555 кг (R8 Plus 1454 кг), или 50 кг по-малко от предшественика си. Отвътре кокпитът е ориентиран към водача. Дизайнът е изчистен, бутоните и контролните уреди са заместени от огромен 12,3-инчов сензорен дисплей.
Тапицерията е от Alcantara, а около нея се забелязват многобройни карбонови елементи. Музикалната система е Bang & Olufsen с мощност 500 вата. Моделът ще се появи на пазара през това лято на цена от 165 000 евро, а версия Plus ще струва 187 400 евро.