Българките все по-често избират социалния живот и семейството пред домашната храна

45% повече за една година са поръчките на храна, направени от нежния пол

Българките все по-често избират социалния живот и семейството пред домашната храна
252 ~ 1 мин. четене

Все повече жени предпочитат да поръчват храна за дома или офиса, пред това да отделят време в кухнята, показва проучване на специализираната платформа BG Menu. Само за година броят на заявките, направени от дами нараства с цели 45%.

Най-популярният им избор са салатите, а най-предпочитаният тип кухня – италианската. Почти всички поръчки на торти – над 80%, също се правят от нежния пол.

Обяснението е, че жените имат все по-съществена роля в бизнеса и кариерата не им предоставя достатъчно време, за да приложат собствените си кулинарни умения. В същото време все по- активен става и социалният им живот, особено сред по-младото поколение. Те все повече ценят свободното си време и в много случаи предпочитат да го посветят на семейството, децата, приятелите, а не на домакински задължения. Съответно поръчката на храна дава удобно и бързо решение, което вече може да бъде здравословно, без да е скъпо, твърдят експерти.

Очаквано, топ изборът на мъжете е „бързата храна“ - около една трета от всичките им поръчки. Най-предпочитаните храни за тях са бургерите и пицата. Италианската кухня се утвърждава като унисекс избор – № 1 при дамите и №2 при господата.

Анализът на пазара показва, че броят на поръчки между двата пола е приблизително изравнен.

Коментари: 0