Безмитните магазини - новият дом на луксозните марки
Летищата инвестират сериозно в разширяване и развитие на търговските си пространства

~ 1 мин.
Оказва се, че безмитните магазини по летищата ще са най-подходящото място за продажба на луксозни стоки, докато международните пътници ще достигнат 1 млрд. души до 2018 г. Това сочидоклад на анализаторската фирма "Конлумино".
"Летищата инвестират сериозно в разширяване и развитие на търговските си пространства. Те вече достигнат стандарт на помещенията, пасващ на изискванията на луксозните марки", коментира Морийн Хинтън, анализатор на "Конлумино".
Междувременно трафикът на пътници нараства и летищата се превръщат в идеалните места, на които международните марки могат да привлекат вниманието на множество нови клиенти.
Бизнесът с безмитни магазини генерира обороти за стотици милиони от продажви всяка година.