BILLA България представи нова биомарка Alnatura
9,3% от оборота на компанията е от собствените й марки

BILLA България представи биомарката Alnatura, като над 200 продукта с този бранд вече могат да бъдат открити в магазините от веригата.
Наблюдава се завишен интерес към собствените марки на BILLA. Това обяви на пресконференция Бойко Сачански, Управител на BILLA България. По думите му 9,3% от оборота на компанията минава именно през марките BILLA, Clever и BILLA Premium. В пресконференцията участваха още Христо Атанасов, Оперативен директор на BILLA България, Кирил Вътев, собственик на фирма „Тандем“, произвеждаща продукти от собствените марки, и проф. Божидар Попов, председател на Българското дружество по хранене и диететика.
„Собствените марки на BILLA са
гарант за високо качество и достъпна цена. Селектираме внимателно доставчиците,
с които работим, като много от тях са български. За нас е важно те да следват
най-високите стандарти на производство и да не правят компромиси с контрола.
Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на
пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио,
за да отговаряме на потребностите на нашите клиенти“, коментира Управителят на
BILLA България Бойко Сачански.
Еднa от най-предпочитаните собствени марки на търговската верига е
марката BILLA, която не отстъпва по качество на най-добрите в продуктовата категория.
Тя генерира 4,3% от оборота на веригата. Всеки продукт отговаря на изискванията на клиентите, тъй като се подбира след детайлни тестове и
проучвания. Потребителите могат да избират от над 400 артикула на достъпни цени.
Сериозен интерес има и към марката Clever. Клиентите имат достъп
до богато разнообразие от над 300 продукта с гарантирано качество. Clever е стандарт за ниска цена. Всяка седмица се
осъществява контрол на цените на сравними с Clever стоки в други търговски
вериги, които са от една и съща продуктова категория и с идентична
спецификация. Ако се окаже, че сравнимите продукти са по-евтини, цената се
актуализира.
Чрез марката BILLA Premium търговската верига се позиционира и в
премиум сегмента. Суровините, които се използват за производството на
продуктите, са с най-високо качество. Любителите на изтънчения вкус имат достъп
до над 60 артикула на
по-ниска цена в сравнение с други продукти от този клас.
На снимката: (от ляво надясно): Проф. Божидар Попов, председател на Българското дружество по хранене и диететика, Христо Атанасов, Оперативен директор на BILLA България, Бойко Сачански, Управител на BILLA България, Кирил Вътев, собственик на фирма „Тандем“, Майя Шарабова, Маркетинг директор на BILLA България.