БНП Париба защитава клиентите си при непредвидени събития
Компанията стартира 2 нови застрахователни програми

Снимка: BNP Paribas
„БНП Париба България” стартира 2 иновативни застрахователни програми, осигуряващи финансова помощ при настъпване на непредвидени събития, свързани с живота и здравето на клиентите им.
Това са „Депозити с бъдеще – Протект” и „Критични заболявания”. Те са предназначени за физически лица, защитават техните средства и ги подпомагат в случай на сериозни заболявания, загуба на работа и други критични събития.
Това съобщиха на съвместна пресконференция ръководителят на корпоративното банкиране на „БНП Париба” за България Ханс Бруке и изпълнителният директор на „БНП Париба Кардиф България” Марио Костов, предаде репортер на Economic.bg.
Двата нови продукта се предоставят от „БНП Париба Кардиф България”, които отговарят за индивидуалното застраховане.
„Нашите продукти са създадени въз основа нуждите на
клиентите. Поставяме сигурността на първо място и държим нашите клиенти да се
чувстват спокойни”, изтъкна Бруке.
„От 2007 г. досега при нас за застраховани над 800 хил. българи. Осигуряваме им защита на техните телефони, банкови сметки и др.”, заяви Костов.
От 2013 г. БНП Париба предлага спестовен продукт „Депозити с бъдеще”. Чрез него за първи път българските клиенти могат да открият и управляват своя депозит изцяло онлайн, без да посещават банков офис.
Депозитите са с висока доходност и най-високи условия на сигурност. Общият размер на привлечените депозити до момента е 125 млн. евро, а клиентите по тях са над 2000.
От компанията събират детайлна информация от 35-те държави, в които работят, създават комплексни модели и изработват различни продукти. Предлагат оперативни решения за дистрибуторите и помагат за оптимизирането на разходите на партньорите си.
Що се отнася до корпоративното банкиране, компанията работи с няколко типа партньори – електро- и газоразпределителни компании, търговски вериги, компании за комунални услуги, кредитни институции, автомобилни дилъри и др. БНП Париба се радва на нарастващи печалби (1,2 млрд. евро за 2015 г.) и висок кредитен рейтинг (А+).