Британският онлайн търговец Boohoo се ребрандира
Когато Boohoo купи Debenhams, тя затвори нерентабилните ѝ магазини и я превърна в платформа с около 10 хиляди марки в областта на модата, дома и красотата

© ECONOMIC.BG / Depositphotos
Британският търговец на бърза мода Boohoo Group се преименува на Debenhams Group, след като извърши основно преструктуриране на веригата универсални магазини, която купи през 2021 г., съобщават международни медии.
Debenhams генерира високи нива на парични средства и има основен принос за рентабилността, заяви компанията във вторник. По-широката група също така ще премине към модел, при който платформата продава редица марки на трети страни, използвайки Debenhams като модел за останалата част от бизнеса.
Boohoo, която притежава и марките Karen Millen и PrettyLittleThing, започна стратегически преглед през октомври, когато бившият главен изпълнителен директор Джон Лайтъл се оттегли. Дружеството е подложено на натиск от страна на основния акционер милиардера Майк Ашли, който наддава за представителство в борда на директорите.
Когато Boohoo купи Debenhams, тя затвори нерентабилните ѝ магазини и я превърна в платформа с около 10 хиляди марки в областта на модата, дома и красотата.
Компанията очаква да отчете спад на приходите от 16% за годината, приключваща през февруари 2025 г., като коригираната печалба от около 40 млн. паунда (51.6 млн. долара) ще бъде под очакванията на анализаторите.