Google е купил новото си лого от руски дизайнер
За последните 17 години то се е променило пет пъти

Авторът на новото лого на Google се оказва руският дизайнер Денис Кортунов. Той го създава през 2008 г., а след това корпорация купува неговата идея, съобщава "Интерфакс", позовавайки се на VC.ru.
Кортунов е предложил концепцията си за лого в блога “TurboMilk” – то е негова версия, която е подобна на настоящата, съобщава DailyTech. Изданието отбелязва, че предложението на Кортунов не е напълно идентично с това, което Google използва в момента.
Дизайнерът е потвърдил пред VC.ru, че се е договорил с Google за използването на неговата версия в новата визия на компанията. Той добави, че няма да разкрие подробности за споразумението. Кортунов отговори аналогично и на въпроса, какви са причините оригиналното негово лого да не бъде изцяло използвано в настоящия дизайн на Google. Представители на Google са отказали коментар за сътрудничеството с Кортунов.
На 1 септември Google представи новото си лого. За разлика от предишното, те са използвали нов шрифт и меки цветове. Логото на компанията се е променило пет пъти за последните 17 години.