Има наказани заради рекламната брошура с мечка гризли

Българският туризъм ще има друг имидж, заяви Николина Ангелкова

Има наказани заради рекламната брошура с мечка гризли

Снимка: БГНЕС

3683 ~ 1 мин. четене

Скандалът с изнесената рекламна дипляна от 2012 г., в който България се представя като място за лов на мечки гризли и сьомга е провокация. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова пред БНТ.

По думите й вече има наказани служители на министерството заради недоглеждането.

Ангелкова обясни, че в момента се работи върху нови рекламни материали с фокус върху осем културно-исторически маршрута.

„Българският туризъм ще има друг имидж и трябва да има друг имидж. Страната има голям потенциал, като може да се похвали с възможности за всички видове туризъм. Въпросът е как всички ние се представяме както пред нас самите, така и пред света, за да можем да привлечем погледа върху себе си не със скандали, а по един положителен начин“, коментира Ангелова.

Тя разкри още, че за рекламен клип на България, предназначен за Индия, е привлечен популярен индийски актьор. Предвижда се с местни знаменитости да бъде популяризирана страната ни в САЩ, Германия и на други ключови пазари.

Министърът на туризма добави, че у нас „all inclusive” трябва да се предлага, но като се въведат минимални изисквания за качеството му, които са заложени в наредбата за местата за настаняване и са изготвени в тон със световните критерии.

Николина Ангелкова заяви, че тази година ще почива на българското Черноморие, както го прави всяка година.

Подкрепи Economic.bg