Как да използваме Linkedin, за да разширим своя бизнес
На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа

Можем ли да използваме оптимално всичко, което съвременният онлайн свят ни предлага? Има място, където знаем, че тази комуникация е успешна - LinkedIn. Най-голямата социална мрежа за професионалисти има 500 милиона потребители, като само за последната година техният брой е нараснал с 19%.
LinkedIn има силно присъствие на мобилния пазар – около 60% от нейните потребители я използват на преносимите си устройства. През 2016 г. Microsoft придоби LinkedIn в сделка за 26.2 милиарда долара. LinkedIn предлага няколко начина за изграждането на личен бранд и репутация на бизнеса.
На 20 април в Инетр Експо Център – София ще се проведе практическото обучение LinkedIn & маркетинг и реклама. Водещ ще бъде Любомир Кабакчиев – основател на дигитална агенция FLEXICA. Специализирал онлайн търговия и маркетинг повече от 7 години, Любомир Кабакчиев е партньор на Google AdWords, сертифициран от AdVenture Media Group USA и член е на Power Hitters Club за Facebook маркетинг, основана от Jon Loomer. Повече от 2 години използва в своята работа социалната мрежа LinkedIn за маркетинг и рекламни активности. През 2015г. създава www.flexica.bg – дигитална агенция за онлайн маркетинг и реклама, като от тогава до сега, успява да помогне на десетки свои клиенти да развият онлайн бизнеса си.
„Всички ние имаме социални контактни – приятели, познати, колеги и семейство. – споделя Любомир Кабакчиев - Докато повечето социални платформи ни дават възможност да градим отношения с приятели, познати и колеги, то LinkedIn ни дава възможност да се свържем с контакти, които да са ни полезни в бизнес отношенията. Самата платформа е създадена на този принцип и в това се крие нейният успех. В нея са заложени инструменти, които ни помагат да се свържем с правилните хора – тези, които биха ни били полезни в бизнеса. Това е платформата на бизнеса и професионалистите в него.“
Статистиката сочи, че на всеки 2 секунди в LinkedIn се присъединява по 1 нов потребител. Статистиката показва още, че повече от 60% от потребителите в мрежата са топ мениджъри и собственици на бизнес. Някои определят Linkedin, като го наричат Facebook с вратовръзка. Но според Кабакчиев това определение не е точно. „LinkedIn e най-голямата онлайн професионална мрежа в света с повече от 500 милиона потребители в над 200 държави. А хората там го използват, за да правят бизнес.“
Към кого е насочено предстоящото обучение?
Най-общо казано, обучението би било полезно на хора, които искат да развият бизнеса си. Ако някой има нужда от силни бизнес контакти и няма кой да му ги препоръча лично, то LinkedIn е много подходящ варинат за него. Това може да са собственици на бизнес, които искат нови възможности, предприемачи, които търсят партньорства в чужбина и повече бизнес, мениджъри по продажби, които да увеличат шанса си да продават повече, маркетинг специалисти, които да намерят нови възможности и дори HR мениджъри, които искат да използват мрежата по-ефективно.
Каква е програмата?
Програмата обхваща 3 основни панела. В първата част ще обърнем внимание на това, как работи алгоритъмът на Linkedin. Ще разгледаме важните неща при изграждането на личен или бизнес профил. Ще дадем примери за това, как да се позиционираме правилно. Втората част ще обхване маркетинг стратегии за генериране на контакти. Ще се спрем на основни примери и начини на контакт с потенциални клиенти или партньори. А в третата част ще обърнем специално внимание на това, как да рекламираме в LinkedIn. На финала ще раздадем на участниците сертификат и информация как да получат 50$ ваучер от LinkedIn за рекламните си кампании.
Каква предварителна подготовка бихте препоръчали на участниците в обучението?
Обучението започва от нулата. Не е необходима предварителна подготовка. Не е нужно участниците да носят със себе си лаптопи или друга техника. Всички те ще получат презентацията след обучението, като лесно ще могат да следват стъпките от курса.