Клиенти на ЧЕЗ останаха без ток заради строителна фирма
Това е трети скъсан кабел на компанията поради несъобразени изкопни дейности от началото на месеца
За пореден път:

Невнимателни изкопни работи станаха причина за скъсване на кабел 10 kV в гр. София в сряда. В резултат на това на 05.10.2016 г. без електрозахранване останаха 654 клиенти на ЧЕЗ в ж.к. „Света Троица“ и ж.к. „Фондови жилища“ за периода от 14:00 ч. до 15:45 ч. Девет домакинства от ж.к. „Фондови жилища“ стояха без електрозахранване повече от час. Дежурните екипи на ЧЕЗ реагираха незабавно и отстраниха нанесените повреди на съоръжението максимално бързо.
Това е
трети случай в рамките на 4 дни, в който изкопни работи на строителни фирми
причиняват прекъсване на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в
Западна България. На 2 октомври, неделя, близо 2000 клиенти на ЧЕЗ от
столичните квартали Бистрица, Симеоново и вилна зона Симеоново-Драгалевци
стояха без ток за повече от час. На следващия ден над 1500 домакинства от гр.
Бяла Слатина бяха за около 40 минути без електрозахранване заради несъобразени
изкопни дейности.
С цел
осигуряване на спокойствието на българските граждани ЧЕЗ призовава стриктно да
се спазват съгласувателните процедури и компаниите, които извършват строителни
и ремонтни дейности да подават съобщения за предстоящи изкопни работи поне една
седмица предварително на факс 02/92 92 551, на имейл адрес zaklienta@cez.bg,
както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010. Само за 2015 г. 919 000
домакинства стояха без електричество в продължение на общо 1 274 часа поради
несъобразени изкопни работи.