LVMH придоби 50% от марката шампанско на рапъра Джей Зи
Финансовите параметри на сделката за момента не са ясни

© ECONOMIC.BG / Instagram/Джей Зи
Moet Hennessy, която е част от френската марка за луксозни стоки LVMH, придоби 50% дял от Armand de Brignac – производител на шампанско, собственост на рапъра Джей Зи. Финансовите параметри на сделката не бяха разкрити, съобщава Bloomberg.
Според информацията Armand de Brignac е продала повече от половин милион бутилки през 2019 г. Цените им започват от 300 долара.
Рап звездата е инвеститор в марката от 2006 г., когато за първи път се снима и в реклама на шампанското. А през 2014 г. изкупи дела на Sovereign Brands в компанията.
„Armand de Brignac отразява съвременния лукс, като същевременно запазва традицията на шампанското“, заяви Филип Шаус, главен изпълнителен директор на Moet Hennessy в изявление.
Марката получава шанса да се възползва от опита за луксозен маркетинг и дистрибуторската мрежа на LVMH в момент, когато индустрията потъна значително заради пандемията. Пазарът на шампанско се сви с една пета през изминалата година на фона на хилядите отменени сватби и тържества по света. Продажбите на вино и спиртни напитки на марките Moet & Chandon Champagne и Hennessy Cognac, които са част от LVMH, се стопиха с 14% през 2020 г.
Обикновено LVMH залага на знаменитости за успешния си маркетинг на стоките. Невинаги обаче това е в тяхна полза. По-рано този месец луксозният конгломерат обяви, че спира сътрудничеството си с Риана за модната марка Fenty, по-малко от две години от старта на сътрудничеството.