Модната авантюра на Риана с LVMH се проваля
Засега брандът Fenty е поставен на пауза

© ECONOMIC.BG / Facebook/Rihanna
Френската група за луксозни стоки LVMH и музикалната звезда Риана решиха да натиснат пауза на нейната модна линия Fenty само две години след пускането й, предава Reuters. Очаква се тя да бъде подновена, след като настъпят по-добри условия за търговия.
Новината бе определена като рядък неуспех за модната група, която определено преминава по-добре през коронакризата от повечето си конкуренти.
Певицата и LVMH създадоха модната марка Fenty през лятото на 2019 г. Това бе вторият път, в който френската група лансира бранд от нулата, подтикната от проучвания, че съвместната работа със знаменитости ще доведе до по-големи приходи.
LVMH не посочва конкретни причини за временното преустановяване на дейността, но според различни източници дебютната колекция така и не е станала достатъчно популярна, дори и преди пандемията.
Запитан за начинанието Fenty, главният финансов директор на LVMH Жан-Жак Гиони го определи като нещо „в процес на работа“. „Все още сме в начална фаза и трябва да разберем какво точно е добре да предлагаме. Това не е нещо лесно“, коментира той през октомври, когато представяше финансовите резултати на групата за третото тримесечие.
Освен това LVMH разкри, че фондът за дялово инвестиране L Catterton, който е свързан с групата, е взел дял от Savage X Fenty, линията за бельо на Риана.
„LVMH и Риана потвърждават амбицията си да се концентрират върху растежа и дългосрочното развитие на екосистемата на Fenty, фокусирайки се върху козметиката, грижата за кожата и бельото“, допълва групата.
Fenty, чиято марка носи името на певицата Робин Риана Фенти, трябваше да надгради съвместната работа на LVMH и звездата в областта на козметиката, като предложи пълна гама от дрехи, обувки и аксесоари.