Над 24 години „Неделя“ доставя наслада на почитателите си
В следващите 12 месеца семейната фирма си поставя за цел да открие 16 нови обекта в Румъния

Историята на кафе-сладкарници “Неделя” започва през 1993 г., когато Радослава и Георги Минчеви отварят малка сладкарничка на пл. “Баба Неделя” в София. 24 години по-късно “Неделя” е водещ бранд с над 30 обекта и уникален франчайз модел в София и страната. За компанията работят над 300 души, които се грижат за безупречното качество и неустоим вкус на ръчно приготвените торти.
От съвсем скоро клиентите на сладкарници “Неделя” могат да се насладят и на здравословни торти от серията “Natural”. Те се приготвят по уникални рецепти от естествени съставки за богат натурален вкус.
През годините семейният бизнес расте не само с нови обекти и асортимент, но и с поемане на щафетата от сина на семейството, Здравко Минчев. Младият мениджър споделя:
“Изключителна възможност е да надградиш семейните постижения. Ще опитам да покажа на цяла Европа колко вкусни торти правим.”
2017 година е повратна за развитието на кафе-сладкарници “Неделя”. Веригата навлиза в Румъния през ноември 2015 г. с обект в един от топ моловете на Букурещ: Baneasa Shopping City. Оттогава досега са отворени още 4 обекта в румънската столица. В следващите 12 месеца семейната фирма си поставя за цел да открие 16 нови обекта в съседната страна. Сладкарниците “Неделя” на север от Дунава запазват оригиналното си наименование. Те са на самообслужване, а до момента персоналът им достига 40 души. От сладкарници “Неделя” изчисляват, че вече 10 на сто от произвежданите торти се продават в Румъния. Асортиментът е същият както в България, а любимото на румънците сладко изкушение е “Шоколадов еклер”.
От “Неделя” вече гледат към други пазари от Централна и Източна Европа. Следващата спирка най-вероятно ще е Виена. Предприемачите искат да запознаят цяла Европа с високото качество и добрия вкус на българското сладкарство.