Opel има потенциал да оцелее
Според един от директорите в Stellantis автомобилната марка има потенциал, въпреки трагичното представяне досега

Снимка: Depositphotos
Френско-италианският производител на автомобили Stellantis е оптимистично настроен относно перспективите на своя германски филиал Opel. Главният изпълнителен директор на компанията за Европа Уве Хохгешурц е на мнение, че брандът ще може да продължи да работи самостоятелно.
Щастлив съм от марката и от нейния набор от продукти“, каза Хохгешурц в интервю за списание Automobilwoche, цитиран от Reuters. „Има голям капацитет за развитие.“
Дизайнерският център в Рюселсхайм е един от най-модерните в цялата компания, каза той, докато немските фабрики имат стабилно натоварване, което означава, че бъдещето им е безопасно.
Хохгешурц обвини Opel за загубата на пазарен дял, до голяма степен поради неадекватния транспортен капацитет за доставка на колите до продавачите.
Имахме клиенти, имахме готовите коли, но те не стигнаха до мястото, където трябваше“, каза той. „Предвид липсата на шофьори на камиони има само ограничен транспортен капацитет. Затова сме предложили на продавачите сами да дойдат и да вземат колите в нашите депа.“
Той посочи Латинска Америка, Турция и Северна Африка като добри експортни пазари за Opel.
Но ядрото на пазара е Европа“, каза той.