От днес Telenor е Yettel: ребрандирането ще струва няколко милиона
Новата марка е замислена в контекста на дигиталната и зелена трансформация
Telenor вече е история в България. От днес на родния пазар оперира Yettel. Цялостното ребрандиране ще отнеме около три години, а по предварителни изчисления ще струва на компанията милиони, вероятно обаче под 10 млн. лв. Това стана ясно по време на събитие, на което собственикът PPF Telecom Group даде старт на новата марка.
Първо ще се смени общата визия, а след това ще се пристъпи към цялостен и концептуален редизайн на физическите пространства. От компанията обещават не само визуална трансформация, a „супер преживяване“ чрез въвличането с пълна сила на технологиите. Между 50 и 100 хил. лв. ще струва пълната промяна на всеки магазин. А в контекста на дигитализацията и екологията – още от април се очаква обектите вече да обслужват безхартиено.
Във философията на марката Yettel е закодирана съвременната визия за бъдещето в контекста на повсеместното навлизане на технологиите във всички аспекти на живота, съчетано със „зеления“ преход. С други думи – двете водещи концепции за бъдещата дигитална и устойчива еко икономика. Числата говорят красноречиво за повратната точка. За последните десет години потреблението на мобилни данни се е увеличила трикратно, а повече от 60% от данните в света изобщо се генерират през смартфони.
Като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите“, коментира главният изпълнителен директор на Yettel България Джейсън Кинг.
Марката Yettel е специално създадена за пазарите България, Сърбия и Унгария, където PPF придоби активите на норвежката Telenor. Новият бранд заменя стария едновременно в трите страни – от днес, 1 март.
Телекомът оперираше с бранда Telenor на тези пазари след придобиването му от PPF преди повече от три години. Чешкият фонд откупи лиценза за използването на марката първоначално за две години – до края на 2020 г. Затова и преди малко повече от година се заговори упорито за очакваното ребрандиране, като в пространството се появиха слухове за преименуване на Laa.
Какво ново за потребителите
Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали.
От компанията обещават нови продукти и услуги още през тази година. Началото на серията бе дадено днес със специална Тийн тарифа, предназначена за деца между 6 и 19 г. С нея компанията цели да илюстрира именно идеята за постигането на баланс – в случая между дигитализацията, сигурността, забавлението, образованието. На родителите се дава възможност да ограничават сайтове и неподходящо съдържание, а на децата – хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео.
План Тийн с месечна такса 25.99 лв. включва и достъп до образователната платформа IZZI за 24 месеца. Офертата идва и с със специални предложения за 5G смартфони на цени от 5.99 лв. на месец.