Приходите на Xiaomi пострадаха заради случващото се с Huawei
Световните проблеми на Huawei повлияха върху динамиката на вътрешния пазар в Китай

© ECONOMIC.BG / БТА
~ 1 мин.
Китайският технологичен производител Xiaomi отчете 15% ръст на приходите за второто тримесечие на 2019 г. – по-малко от предварителните очаквания на анализаторите. Причината е скрита в динамиката на вътрешния пазар.
Продажбите на компанията у дома страдат за сметка на повишения интерес към конкурента Huawei. Сънародникът на Xiaomi и световен производител номер 2 бе подгонен от САЩ на глобалната сцена и затова активизира маркетинговите си политики в Китай, за да компенсира щетите навън.
Приходите на Xiaomi за тримесечието до юни нараснаха до 51.95 млрд. юана (7.36 млрд. долара) от 45.24 млрд. юана (6.42 млрд. долара) година по-рано.
Сега анализаторите очакваха приходите на компанията да достигнат 53.52 млрд. юана (7.59 млрд. долара), сочат данните на Refinitiv.
Нетната печалба на Xiaomi се оценява на 1.96 млрд. юана (0.28 млрд. долара).