Ръст в печалбата на Facebook

Потребителите в САЩ прекарват във Facebook или Instagram всяка пета минута от престоя си онлайн

Ръст в печалбата на Facebook
180 ~ 1 мин. четене

За последното тримесечие печалбата на Facebook отново превиши прогнозите на анализаторите. Това се дължи на успешните продажби на мобилната реклама и растежа в развиващите се пазари, пише Би Би Си. Нетната печалба нарасна с 11% до $ 891 милиона в сравнение с $ 806 милиона година по-рано.

Ежедневната аудитория на мрежата е около 1 млрд. души. Ежедневната мобилна аудитория през септември нарасна с 27% до 894 милиона потребители, съобщава Би Би Си. Месечната аудитория отчита ръст с 14% до 1,55 милиарда, според Bloomberg. Интернет потребителите в САЩ прекарват във Facebook или Instagram всяка пета минута от престоя си онлайн, предава ТАСС.

Приходите отчитат ръст с 41% до 4,5 млрд. долара, заради силния ръст на печалбите от мобилна реклама. Средностатистическите очаквания на анализаторите бяха за увеличение до 4,37 млрд. долара. Благодарение на успеха на рекламата, приходите от нея се увеличават с общо 24%. "Основният бизнес на Facebook - мобилната реклама е много силен и има големи перспективи" - казват анализаторите от агенция Edward Jones & Co.

Представяйки тримесечния доклад на Facebook, Марк Зукърбърг заяви, че компанията се фокусира върху иновации и дългосрочни инвестиции. В частност, компанията поясни, че акцентира върху виртуалната реалност на базата на развитието на калифорнийската компания за продукти за виртуална реалност BP Oculus VR. Facebook купи фирмата през 2014 г. за $ 2 милиарда.

Подкрепи Economic.bg