Singapore Airlines се отказа от „полетите доникъде“, но пуска други (не)типични услуги

Кризата принуждава авиокомпаниите да са креативни

Singapore Airlines се отказа от „полетите доникъде“, но пуска други (не)типични услуги

Снимка: Unsplash

828 ~ 2 мин. четене

Обикновено, когато пътниците се застоят в кацнал на земята самолет, реакциите варират от нетърпение до откровен яд. Но днешните времена не са обичайни, пише CNBC и съобщава, че Singapore Airlines планира три нови (не)типични услуги.

Компанията наскоро обяви „полети доникъде“ – пътуване със самолет, което започва и свършва на едно и също място, в случая летището „Чанги“. Нестандартното предложение дойде като реакция на коронавирусната криза, която нанесе силен удар на авиосектора. Затворените граници и страхът от заразата сринаха пътуванията, но няколко месеца по-късно превозвачите започват да мислят все по-креативно и да създават нови бизнес модели, опитвайки се да държат интереса на хората жив, а портфейлите им отворени.

Singapore Airlines в крайна сметка се отказа от плановете за полети без дестинация, но пък лансира други видове дейности. Те ще пресъздават усещането за пътуване със самолет, но ще се извършват на земята.

Новите идеи са три

На 24 и 25 октомври авиокомпанията ще даде възможност на клиентите да вечерят в двуетажен супержумбо „ресторант A380“. Клиентите могат да хапнат ястия на Singapore Airlines, докато гледат филми, точно като по време на полетите на компанията.

Резервациите са на цена от 50 сингапурски долара (37 щатски долара) за икономична класа, 300 сингапурски долара ($220) за бизнес класа и 600 сингапурски долара ($440) за частна каюта. Запазването започва на 12 октомври на KrisShop.com

Компанията също така ще предложи и обиколки в Центъра за обучение SIA, където ще има симулации на полет, дейности, пресъздаващи работата на кабинния екипаж, както и уъркшопи с известни стюарди. Резервациите се отварят на 1 ноември на KrisShop.com, а туровете ще се проведат на 21, 22, 28 и 29 същия месец.

Третата услуга дори не изисква клиентите да напускат дома си. От 5 октомври нова инициатива, наречена SIA @ Home, ще позволи на жителите на Сингапур да получават храна от първа и бизнес класа на Singapore Airlines, доставена директно до адрес.

Клиентите могат да получат предложения от менюто по време на полет, като шампанско Dom Perignon, посуда Wedgwood и Narumi и спални костюми Lalique. Пакетите са придружени от музикални плейлисти, които пресъздават атмосферата на борда на Singapore Airlines.

Има дори възможност да резервирате готвач, който ще подгрее, поднесе и сервира ястията на място.

Защо отпаднаха „полети до никъде“

Singapore Airlines взе решение да не ги извършва, след като проведе маркетингово проучване. Задълбоченият анализ показа, че полетите ще окажат негативно екологично влияние и ще натежат финансово на компанията. В добавка на това, обществеността също не даде достатъчно положителна обратна връзка.

Подкрепи Economic.bg