Слагат горещ телефон върху касовите бележки
Така хората ще могат веднага да подават сигнали, ако са измамени или ощетени още в магазина

Телефон за жалби ще се появи върху касовите бележки, които получаваме при пазаруване. Така хората ще могат веднага да подават сигнали до Комисията за защита на потребителите, ако се почувстват измамени или ощетени още в магазина, предава "Стандарт".
От следващата година горещият телефон за подаване на жалби в Комисията за защита на потребителите (КЗП) - 0700 111 22, ще присъства на касовите бележки. „Идеята е да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов.
Промяната трябва да влезе в сила скоро след Нова година. Идеята възникнала след успешния старт на лотарията с касови бележки, организирана от данъчните. Само месец след старта й за участие са подадени над 3 млн. фишове за над 50 млн. лв.
С поставянето на номера на горещия телефон върху фискалните бонове от КЗП разчитат хората да бъдат още по-мотивирани да не допускат измами от страна на търговците