Starbucks откри ново кафене в центъра на София
Заведението е с нова концепция и интериорен дизайн

© ECONOMIC.BG / Красимир Свраков; Economic.bg
„То е просто момент във времето – просто една ръка, която се протяга над тезгяха, за да подаде чаша на друга протегната ръка. Но е момент на свързване”, това е отношението на Starbucks към сервирането на кафе.
Американската верига кафенета Starbucks откри нов обект в София. Кафенето отвори врати в центъра на столицата – на ъгъла на ул. Съборна и ул. Княз Александър I. Това е шестият обект на компанията в страната, с който тя продължава развитието си в страната.
С откриването на новия си обект Starbucks, представен в България от AmRest, разширява дейността си в България като в края на 2017 г. компанията ще изненада своите клиенти с още обекти и интересни нови продукти.
Новото Starbucks кафене разполага с площ от 330 кв. м. и 150 седящи места отвън и вътре. Интериорният дизайн на заведението е нов и се различава от този в останалите обекти на веригата. Той включва интересни снимки, описващи историята и пътя на кафето, които гостите на Starbucks могат да разгледат.
“За мен е чест да открия най-новото кафене на Starbucks в София. Това е дългоочакваният момент, в който започва нов етап от развитието на компанията в България. Щастлив съм, че това прекрасно място в самия център на столицата ни ще даде възможност на още повече хора да се насладят на нашето уникално кафе и на незабравимото Starbucks изживяване. Радвам се, че ние продължаваме напред с нови обекти и обновена продуктова линия“ - заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.
На събитието присъстваше и зам.-посланикът на САЩ в България Мартина Стронг, която отбеляза, че откриването на новия обект от американската верига е пример за партньорството между България и Америка.
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава 23 000 локации в повече от 70 държави. В България обектите са общо шест – пет в София и един в Бургас.
Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks Roast. Обектите на веригата са любимо място между работата и дома и дават възможност за приятелски и семейни срещи, бизнес или усамотен момент с книга. Това е и новата концепция на компания да събира хора или да им предлага място, на което просто да останат със себе си.
В България веригата е представена от AmRest Holdings SE. Това е най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа. Дружеството развива дейност в Западна Европа, Русия и Китай.
От 1993 г. AmRest изгражда портфолио от добре познати и силни брандове като KFC, Pizza Hut, Burger King и Starbucks на принципа на франчайз и joint venture партньорство. В България веригите също са представени от компанията. AmRest е и собственик на марката La Tagliatella, която оперира в международен мащаб. През 2012 г. AmRest придоби две уникални марки, работещи в Китай – Blue Frog и Kabb.
Очаквайте интервю с регионалния мениджър на Starbucks за България Иван Георгиев в сайта Economic.bg на 4 август 2017 г.