Енергетика Обновена
Starbucks разширява доставките си в САЩ с Uber Eats
Кафе веригата очаква да има пълно покритие в страната в началото на 2020 г.
~ 1 мин.
Повече американци ще могат да се възползват от Frappuccino по заявка. Starbucks обяви, че разширява партньорството си с Uber Eats, като целта е доставките да обхванат цялата страна до началото на 2020 г. В момента само 11 града предлагат услугата; Бостън, Чикаго, Далас, Хюстън, Лос Анджелис, Маями, Ню Йорк, Ориндж Каунти, Сан Франциско, Сиатъл и Вашингтон.
Доставянето на кафе може би някога е било нова концепция, но вече не. Starbucks започна да предлага доставки през Uber Eats през 2018 г. с пилотен проект в Маями и Токио. Още през януари компанията се разшири до Лондон и повече градове в САЩ. Компанията вече предлага доставка в Китай с Ele.me, поддържана от Alibaba платформа, и се надява да се разшири до 3000 магазина в 50 града до есента.
"Партньорството с Uber Eats ни помага да предприемем още една стъпка, така че Starbucks да е по-близо до клиентите, където и да се намират те", заяви председателят на Starbucks Group и главен оперативен директор Роз Брюър в изявление.
Доставянето на кафе може би някога е било нова концепция, но вече не. Starbucks започна да предлага доставки през Uber Eats през 2018 г. с пилотен проект в Маями и Токио. Още през януари компанията се разшири до Лондон и повече градове в САЩ. Компанията вече предлага доставка в Китай с Ele.me, поддържана от Alibaba платформа, и се надява да се разшири до 3000 магазина в 50 града до есента.
"Партньорството с Uber Eats ни помага да предприемем още една стъпка, така че Starbucks да е по-близо до клиентите, където и да се намират те", заяви председателят на Starbucks Group и главен оперативен директор Роз Брюър в изявление.
Големите метрополиси вече имат Starbucks на всеки ъгъл, но разширяването на доставките през Uber Eats в други региони има смисъл. И това е навременен ход, като се има предвид, че Uber Eats наскоро също се разшири. Гигантът в споделеното пътуване обяви миналата година, че ще предложи доставки в повече крайградски и слабо населени райони, като целта е да достигне 70% от САЩ през 2019 г.