Verizon слива Yahoo с AOL

Очаква се скоро да започне голяма кампания по ребрандиране

Verizon слива Yahoo с AOL
360 ~ 1 мин. четене
Американският телеком Verizon планира да слее двете си онлайн компании – AOL и Yahoo, с което ще създаде нова компания на име Oath, пише BusinessInsider. По този начин ще се сложи край на две от най-популярните интернет компании от 90-те години.

Новината за това бе потвърдена и от изпълнителния директор на AOL Тим Армстронг със съобщение в Twitter.

Oath ще обедини над 20 бранда и ще е собственост на Verizon, като компанията ще стане факт още през лятото на тази година.

Ръководител на Oath ще бъде Марни Уолден.

За момента Verizon не коментира дали ще запази бранда Yahoo. Очаква се скоро да започне голяма кампания по ребрандиране, която ще внесе повече подробности. Според източници на онлайн изданието TechRadar, брандът ще продължи да съществува в познатите онлайн платформи. Verizon вече си постави големи цели пред компанията, като говорител на AOL обяви, че новият бранд иска да направи големи промени в онлайн услугите.


Подкрепи Economic.bg