Volkswagen инвестира $300 млн. в таксиметрова компания

Германският концерн вече ще предлага и мобилност

Volkswagen инвестира $300 млн. в таксиметрова компания

Германският автомобилен концерн Volkswagen инвестира 300 млн. долара в таксиметровата компания Gett.

Това е най-голямата онлайн услуга за поръчка на такси в Европа със седалище в Тел Авив. Тя притежава 100 хил. коли по целия свят, от които 11 хил. в Лондон, съобщава The Verge. 

В САЩ обаче услугата среща сериозна конкуренция от Uber и е налична само в Ню Йорк. Финансирането от Volkswagen, с което общият размер на инвестициите в Gett ще набъбне до 520 млн. долара, ще помогне на транспортната компания да се наложи на американския пазар.

Все още не е ясно дали Gett се интересува от разширяване в САЩ. Изпълнителният директор на компанията Шахар Вайзер заяви, че „ще ускорят експанзията си към останалата част от Европа и ще засилят позициите си в Ню Йорк, където вече работят“.

„Споделените пътувания се разрастват бързо. В този смисъл Gett предоставя на Volkswagen технологията, с която да се разшири отвъд продажбата на автомобили към предоставяне на мобилност за потребителите. Двете компании са еднакво успешни в отношенията с потребителите и предприятията. Volkswagen ще може да разшири своята лидерска позиция, предлагайки превози и за бизнеса“, обясни Вайзер.    

Германският автопроизводител има амбицията „да се превърне в един от водещите доставчици на мобилност в света до 2025 г.“, съобщи един от висшите мениджъри Матиас Мюлер. „В рамките на бъдещата ни Стратегия 2025 партньорството с Gett е крайъгълен камък за Volkswagen по пътя на предлагането на интегрирани мобилни решения за нашите клиенти и техните нужди“, посочи Мюлер.  

Освен таксиметровите услуги, Gett предлага доставка на различни услуги и логистика. Компанията най-популярна със своята агресивна анти-Uber маркетингова кампания.

По-рано този месец Gett обяви нова структура на таксите за шофьорите си в Ню Йорк, явно рекламирайки 10% намаление на таксите – комисионна, която подбива Uber с най-малко 10 на сто. Фирмата се опитва да привлече шофьори и с други оригинални рекламни кампании.

Коментари: 0