За да успеем, трябва да сме три пъти по-добри от конкурентите

Подготвяме още иновации, казва носителят на награда \"Мистър и Мисис Икономика 2016\" в категория \"Търговия и услуги\"

Милена Денчева-Драгийска, управител на Lidl България:

За да успеем, трябва да сме три пъти по-добри от конкурентите

Снимка: Икономика-Александър Нишков

Автор: Илия Лазаров

Работата на нашия екип през последните години е видяна и оценена от една много важна публика – тази на професионалистите, на хората с интердисциплинарен поглед, разбиращи трудностите, през които минава всеки бизнес, за да бъде успешен.

Успяхме да докажем, че високото качество може да има ниска цена. Това е най-голямата ни победа, тъй като това е сърцевината на нашия бизнес модел. През първите години от стъпването ни на българския пазар това не се разбираше, поради недоброто прилагане на бизнес моделите на дискаунтъра от други компании. През 2016 г. това се превърна в отличителна наша черта, забележима и в комуникационната ни политика, разнообразния асортимент и тематичните ни седмици.

За Lidl отговорността към собствените служители е изключително важна, тъй като именно те имат основен принос за успеха на компанията. Имаме все повече клиенти и все повече нови обекти из цяла България.

Срещнахме и много предизвикателства. Нашият бизнес е висококонкурентен и е абсолютна илюзия, че големите вериги в България имат комфорт. Полагаме сериозни ежедневни усилия, за да запазим и увеличим нашия дял в тези 30% от пазара, разделени между 10-те най-големи вериги, като не си прощаваме абсолютно нищо едни на други. Конкурентите ни вършат много добра работа. За да успеем, ние трябва да бъдем 3 пъти по-добри от тях.

Много е важно как ще бъде разрешена политическата ситуация в държавата. Добрият бизнес има нужда от стабилна и предвидима икономическа среда, както и от приемственост в ключови политики. В противен случай ние не можем да постигаме добри резултати, което значи, че няма да има полза за хората, които са наши служители и клиенти.

През 2017 г. подготвяме още иновации. Ще останем верни на себе си, доказвайки, че най-добрите продукти на най-ниска цена могат да се намерят в Lidl.

Коментари: 0