7 маркетинг урока от онлайн казино индустрията

7 маркетинг урока от онлайн казино индустрията

Снимка: Pixabay

1008 ~ 3 мин. четене
Автор: Economic.bg
  • Съдържание от KEMIKA LTD

Коя е най-добрата индустрия, с която сте имали удоволствието да си партнирате? Говорим за онази, която отговаря напълно на своята реклама, няма никакви скрити условия и винаги отговаря с пълен професионализъм? През последните две десетилетия ще забележим, че онлайн казината показаха много сериозен и качествен подход към своите клиенти, а често демонстрираният професионализъм се даваше за пример във всички останали индустрии. В следващите редове ще представим някои от основните инструменти, с които индустрията успява да реализира по-високи приходи всяка следваща година, а с помощта на анализаторите, този тренд няма да се промени и в следващото десетилетие:

1. Оптимизиране на търсенето

Един от най-използваните инструменти в интернет пространството е добре познатия Google. Търсачката, както и сродните на нея, могат да дават по-добри резултати и отговори на своите клиенти. Като един добър инструмент, именно тази платформа ще позволи на повечето сайтове да се подредят по качество и да гарантират по-добри резултати, следователно няма нищо по-добро от поставянето на ключови думи, разбирането на системата и алгоритъма. Това е изцяло разработена система, която не изисква много усилия за постигането на точен резултат.

2. Бонуси и промоции

Една от причините да се привличат нови клиенти, са именно по-добрите условия. Добрият бранд е готов да даде много повече от професионално обслужване, той ще предостави и средства, с които играчът може да се забавлява, спестявайки своите собствени. Ще забележим, че онлайн букмейкъри като Winbet имат не само бонуси, но и най-различни промоции, както и турнири, които не нарушават основната игра, но позволяват и допълнителни печалби, а нека не се заблуждаваме - всеки клиент търси точно това. С предоставянето на правилната промоция се привличат нови клиенти, но нека не забравяме, че и настоящите също не се забравят.

3. Социалните мрежи

Те се превърнаха в един от най-важните инструменти за по-добра реклама и сегментиране на пазара. Една статистика ни показва, че в някои страни около 90% от населението разполага с профил, а точно това предоставя всички възможности за една по-добра реклама. Дори една Facebook страница ще бъде добро начало и ще привлича клиенти, като всеки един от тях е свободен да изрази мнение, да оцени ново предложение и дори да даде препоръки. Практически социалните мрежи се превърнаха в отворен канал, свързващ потребителя с даден бранд. С малко повече познания и точен подход, социалните мрежи се превръщат в перфектен маркетинг инструмент.

4. Маркетингово съдържание

Дори и да стар похват, той все още работи и понякога дава по-добри резултати от изброените горе. В тази категория се включват съобщения по електронната поща, поставянето на реклами в различни сайтове, допълнителни съобщения и още много други. Някои оператори дори разполагат с отделна платформа, в която публикуват всички новости от индустрията, спортни прогнози и дори стратегии. А нека бъдем честни, всеки почитател на този вид забавление ще се поинтересува от предлаганите възможности.

5. Pay Per Click

Това е една малко по-стара, но пък работеща стратегия, дори и все повече потребители да използват добре познатия adblock. При създаването на такава реклама, клиентът - в този случай дадено онлайн казино - заплаща на платформата за привличането на още един клиент. Разбира се, ясно се подчертава, че това е реклама, но до голяма степен същата отговаря на нашите критерии на търсене.

6. Връзка с клиентите

С помощта на по-точен анализ на активността на потребителите е възможно и предоставянето на по-добри условия на игра. Точно тук добрата стара статистика работи на високи обороти, но и дава правилните отговори, съобразени с нуждите на потребителите. Впрочем точно това се изисква от всеки един бранд - да отговаря на основните желания и дори да ги подобрява.

7. Лоялна програма

Ще открием, че всеки клиент се стреми да получи малко повече от дадена платформа. След като бонусите и промоциите са успели да го привлекат, следващата стъпка е да има лоялна програма, която да възнаграждава неговата активност. Този комплимент обикновено предлага повече активност, по-сериозни шансове за успех, както и забавление. Понякога идва под формата на бонуси, друг път същите ще са придружени и с някаква форма на материална награда. Понякога точно тези символи правят впечатление и помагат за създаването на лоялна потребителска група, а точно тук е по-ценна от злато.

Комбинирайки всички тези инструменти е ясно, че ще се привлекат нови клиенти, но те няма да се задържат, ако останалата част от предложенията не се изпълнят и не доставят същото ниво на професионализъм. Следователно рекламата трябва да бъде честна и откровена, достатъчно привлекателна, а всичко останало се свежда до професионализма и вниманието към всеки един потребител, без значение дали той е нов или не.

Хазартните игри могат да са пристрастяващи. Играйте отговорно!

Коментари: 0