Microsoft започна рекламна война срещу Google
Антирекламната кампания предупреждава за платено показване на резултатите от търсенето в Google
Мощна медийна атака поде притежаваната от технологичния гигант Microsoft търсачка Bing към основния си конкурент – търсачката на Google. Антирекламната кампания се провежда под мотото: Don’t Get Scroogled – игра на думи, комбинация между популярния термин за търсене "Googled” и "Screwed” (прецакан). В нея компанията предупреждава за платено показване на резултатите от търсенето в Google.
"Google сега сама нарушава правилата, благодарение на които във времето се превърна в марка, вдъхваща доверие. В момента те казват, че рекламата е "повече от отговорите на въпросите на потребителите", смятат от Microsoft. Сега резултатите от търсенето ви ще зависят от сумата, която ще плати рекламодателят, а не от настоящата популярност на стоката.
Въпреки това, според Microsoft, има решение, и то се състои в използването на собствената им търсачка - Bing. "Резултат от търсене е едно, платена реклама - съвсем друго" - отбелязват авторите".
Това не е първият път, в който притежаваната от Microsoft търсачка атакува Google. През септември тази година компанията стартира в САЩ рекламната кампания Bing It On challenge, в която потребителите бяха насърчавани да сравняват резултатите, които двете търсачки показват при едно и също задание.