Vivacom инвестира 300 хил. лв в новото поколение професионалисти

Младите хора получават съвети от успели мениджъри, тръгнали от студентската скамейка и създали успешни бизнес модели

184 ~ 1 мин. четене

Родният телекомуникационен гигант Vivacom ще инвестира близо 300 хил. лв в развитието на новото поколение професионалисти. Телекомът консултира на място студенти от шест големи български университета в цялата страна как да станат успешни в бизнеса и какви умения се изискват от бъдещите лидери в корпоративна среда.

Инициативите на Vivacom покриват над 10 хил. студенти от четирите най-големи софийски университета – СУ „Св. Климент Охридски”, ТУ-София, УНСС и НБУ, както и Русенския университет „Ангел Кънчев” и СА „Д.А. Цанов” в Свищов. Целта им е да запознаят младите хора с най-добрите практики в телеком бранша, както и да им дадат възможност да съберат информация от първа ръка как да се реализират най-добре в избраната от тях професия.

Младите хора получават съвети от успели мениджъри, тръгнали от студентската скамейка и създали успешни бизнес модели само за няколко години, участват в казуси с конкретна практическа насоченост и получават насоки за начина, по който да представят своите умения пред бъдещи работодатели.

Основно предимство на инициативите, които организира телекома, е, че те се правят на място в учебните заведения, а голяма част от тях са интегрирани в програмата като допълнителни модули – като Техническата академия на Vivacom в ТУ-София. 

Подкрепи Economic.bg