Българските туристи търсят най-вече екзотичните дестинации
Elite Travel International осигурява 24 часа реален сервиз за клиентите си
Анелия Бачийска:

Анелия Бачийска е собственик на туристическа агенция ELITE TRAVEL INTERNATIONAL, създадена през 2001 г., с 15-годишен професионален опит. ELITE TRAVEL INTERNATIONAL е единствената аутсорсинг туристическа агенция, която предлага пълен набор на услуги на своите корпоративни клиенти - самолетни билети, хотелски резервации, трансфери и други туристически услуги. Разговаряме с нея за предизвикателствата пред успешния мениджър в динамичния туристически бранш.
Г-жо Бачийска, какви услуги предлага вашата агенция Елит Травел?
Туристическа агенция ELITE TRAVEL INTERNATIONAL е създадена през 2001 г. от дългогодишни служители с голям опит в областта на туризма и има 14-годишен професионален опит в осигуряването на самолетни билети, хотелски резервации и други туристически услуги. Изцяло сме специализирани в обслужването на големи корпоративни клиенти. Портфолиото ни обхваща хотелски резервации продажба на самолетни билети в страната и чужбина, организиране на чартърни полети и автомобили под наем в цял свят, комплексно обслужване при организиране на мероприятия в страната и в цял свят, организиране на тиймбилдинги, фирмени коктейли и празненства, социални и забавни програми, ловен туризъм, Incoming Департамент.
Оказваме пълно съдействие за съпътстващи услуги (сити турове, изложби, посещения на музеи и др.), резервации за заведения извън страната, кетъринг, извършваме и визови услуги. Съдействаме и за пълен набор от туристически застраховки.
Кой ваш туристически продукт бихте определили като най-успешен?
Комплексният продукт, който може да предложим на нашия клиент, определям като най-успешен. Цялостната организация по пътуването - медицинска застраховка, самолетен билет, трансфер, хотел, екскурзии, вечери в най-добрите ресторанти и т.н., кара нашите клиенти да се чувстват спокойни за своята почивка.
Какво търсят българите при избор на туристическа дестинация?
Тъй като летният сезон вече започна, много от българите залагат на дестинации, които предлагат спокойни плажове, сигурност и обслужване на високо ниво.
Към кои дестинации се насочват предимно през последната година?
През последната година най-търсени са екзотичните дестинации - Малдиви, Кариби - Доминиканска Република, Мексико и, разбира се, големите европейски столици - Париж, Рим, Виена.
Към кои почивки у нас има най-силен интерес?
През лятото и зимата се запазва интересът към популярните дестинации - Черноморието и планинските ни курорти. Все по голям става и интересът към спа курортите - Велинград, Хисаря, Сандански.
Кой вид туризъм е най-търсен в момента?
В момента за България най-търсени си остават морския и зимния туризъм, както и балнеоложкия туризъм.
Къде обичате да пътувате и какво е най-важно за Вас самата при избор на дестинация?
Харесвам топли екзотични дестинации като Сейшели, Мавриций, Куба, Италия. При избора ми на дестинация са много важни добрият превозвач, удобният полет и добрата здравословна храна.
На какво залагате, за да привличате клиенти?
Агенцията разполага с екип от професионалисти и основен принцип в работата ни е да предложим най-добрата цена съгласно желанията на клиента. Задължително отделяме внимание дори на най-малките детайли на всяка резервация и проверяваме нещата до край. Разбира се, фактът, че сме на разположение на клиентите си 24 часа, е също много важна част от работата ни.
Kаква е ролята на туроператорските агенции в развитието на туризма?
Ролята на туроператорските агенции е да насочи и формира индивидуалните потребности на туристите, като по този начин има въможост да развие един или друг вид туризъм, което включва и нови дестинации.
С какви мерки може държавата да стимулира ръст в родния туризъм?
На база опита ни до момента бих казала, че контролът върху качеството на предлаганите услуги като сервиз, обслужване и материална база може би трябва да бъде по-висок, за да може да се преборим с конкуренцията на съседните страни. Също така е необходимо да се вземат спешни мерки с презастрояването по нашето Черноморие и зимните ни курорти. Не на последно място е добрата рекламна кампания на чуждите пазари, в която да се акцентира върху това, с което бихме могли да бъдем интересни - хубави плажове, планини и минерални извори.