BMW променя логото си за първи път от две десетилетия

От компанията все още нямат планове да произвеждат коли с него

BMW променя логото си за първи път от две десетилетия

Снимка: Pixabay

9634 ~ 1 мин. четене

BMW  променя логото си за първи път от повече от две десетилетия. Немският автомобилен производител реши да премахне черния пръстен, който обгражда сините и бели триъгълници и ще го направи прозрачен. Шрифтът става по-модерен и плосък, а емблематичните триъгълници в сферата остават, съобщава CNN Business.

Новото лого излъчва повече „откритост и яснота“, казва Ян Тиймер, старши вицепрезидент на BMW. По думите му новият дизайн на логото на немския автомобилен производител символизира „мобилността и удоволствието от шофирането в бъдеще“. 

От компанията заявиха, че не планират за момента новото лого да се появява върху автомобилите, а да се използва само за уебсайта и онлайн платформите на компанията. Въпреки това компанията го постави на предния капак на своя модел Concept i4, където новият дизайн на логото дебютира.










Снимка: BMW

Предишното лого на BMW направи своя дебют през 1997 г. Компанията има общо шест лога в своята 103-годишна история, всички до голяма степен подобни. 

Феновете на компанията от години спекулират с това какво всъщност символизира витлото в средата на емблемата. От BMW наскоро разкриха, че белият и синият цвят всъщност представят германската провинция Бавария. „Митът за витлото“, както компанията го описа на своя уебсайт, произхожда от старите реклами на компанията, които промотират нейните самолетни двигатели.

BMW е вторият немски автомобилен производител през последните шест месеца, който разкри нов облик. Volkswagen представи премиерно лого на автомобилното изложение във Франкфурт.

Коментари: 0