BMW променя логото си за първи път от две десетилетия
От компанията все още нямат планове да произвеждат коли с него

© ECONOMIC.BG / Pixabay
BMW променя логото си за първи път от повече от две десетилетия. Немският автомобилен производител реши да премахне черния пръстен, който обгражда сините и бели триъгълници и ще го направи прозрачен. Шрифтът става по-модерен и плосък, а емблематичните триъгълници в сферата остават, съобщава CNN Business.
Новото лого излъчва повече „откритост и яснота“, казва Ян Тиймер, старши вицепрезидент на BMW. По думите му новият дизайн на логото на немския автомобилен производител символизира „мобилността и удоволствието от шофирането в бъдеще“.
От компанията заявиха, че не планират за момента новото лого да се появява върху автомобилите, а да се използва само за уебсайта и онлайн платформите на компанията. Въпреки това компанията го постави на предния капак на своя модел Concept i4, където новият дизайн на логото дебютира.
Предишното лого на BMW направи своя дебют през 1997 г. Компанията има общо шест лога в своята 103-годишна история, всички до голяма степен подобни.
Феновете на компанията от години спекулират с това какво всъщност символизира витлото в средата на емблемата. От BMW наскоро разкриха, че белият и синият цвят всъщност представят германската провинция Бавария. „Митът за витлото“, както компанията го описа на своя уебсайт, произхожда от старите реклами на компанията, които промотират нейните самолетни двигатели.
BMW е вторият немски автомобилен производител през последните шест месеца, който разкри нов облик. Volkswagen представи премиерно лого на автомобилното изложение във Франкфурт.