Facebook промени правилата за потребителите
Oптимизацията на административните функции е в сила от 1-ви януари

От най-известната социална мрежа разпратиха съобщение до всички свои потребители, което уведомява за настъпващи промени, влизащи в сила от 1 януари 2015г. Промените засягат главно условията на ползване на Facebook, както и пускането на реклами, които ежедневно достигат до милионите потребители.
В секцията на сайта, който се нарича „Privacy Basic“ потребителите по интерактивен начин могат да научат за използване на популярната социална мрежа. Тук на потребителите ще им бъде разяснено по какъв начин другите хора могат да видят техните профили, как другите могат да общуват с вас, както и информацията, която вие можете да видите в собствения си News Feed.
Компанията ще подобри и видовете реклами, които се обслужват. Новата политика на Facebook е да осведомява още повече за нещата, които интересуват потребителите. Идеята е на всеки да му бъдат предложени реклами на базата на това, което ги интересува, като по този начин трябва да се минимализира спама. От сега ще гледаме и едни и същи реклами на всички устройства, с които се включваме към тази социална мрежа, а когато една обява бъде преценена като нежелана, страницата и никога повече няма да се отвори отново.
При самото приемане на условията на ползване потребителите автоматично позволяват на Facebook да показва много информация за тях, както и на кое място се намира името, фамилията и датата на раждане. На базата на постовете, които следваме(харесваме и коментираме) Facebook може да получи и една обща картина на профила на потребителите.
Обявено е, че в някои региони, интернет гигантът ще започне да тества и така наречената Buy опция, която ще позволи на потребителите да купуват различни продукти без да е необходимо да напускат страницата на популярната социална мрежа.