Fans United и Superbet обявиха стратегическо партньорство
Сътрудничеството ще подобри потребителско изживяване за играчите

© ECONOMIC.BG / Fans United
Българският доставчик на решения за ангажиране на фенове Fans United обяви стратегическо партньорство със Superbet Group, един от най-бързо развиващите се онлайн оператори в областта на спортните залагания, игрите, технологиите и развлеченията.
За нас е удоволствие да си партнираме със Superbet – компания, която споделя нашата визия за технологични иновации и превъзходно потребителско изживяване. Очакваме с нетърпение да помогнем на Superbet да създаде още по-ангажираща платформа за своята страстна общност от потребители“, коментира Стилиян Шишков, главен изпълнителен директор на Fans United.
Сътрудничеството ще даде възможност на Superbet Group да използва доказания набор от интерактивни функции на Fans United за създаване на по-ангажиращи преживявания за потребителите в различни платформи. Ще стимулира и спонсорските партньорства на всички установени пазари на групата – Румъния, Бразилия, Полша, Белгия и Сърбия – и във всички бъдещи разширявания.
Партньорството с Fans United идва след ключови инвестиции в компанията през последните години. Blackstone, най-големият в света мениджър на алтернативни активи, направи стратегическа миноритарна инвестиция в размер на 175 млн. евро в дружеството през 2019 г. През 2025 г. компанията допълнително укрепи финансовата си позиция чрез споразумение за рефинансиране на стойност 1.3 млрд. евро, като засили партньорствата си с Blackstone и HPS Investment Partners и проправи пътя за ускорен глобален растеж.
В Superbet винаги се стремим към иновации, като поставяме нашите клиенти в основата на всичко, което правим. Партньорството ни с Fans United е още една стъпка напред в предоставянето на богато, многоканално изживяване, което съчетава спортни залози с интерактивно забавление. Инструментите за ангажираност на Fans United съвпадат напълно с нашата визия да предлагаме най-доброто в класа си потребителско изживяване за нашите играчи, като същевременно постоянно търсим начини да подобрим пътуването на клиентите - било то онлайн, на дребно или при подобряване на спонсорските активации“, заяви Адам Ламентович, главен търговски директор за Централна и Източна Европа в Superbet.