Halloween под знака на Covid-19
Здравните власти препоръчват обикалянето по къщите за лакомства да е малко по-различно тази година

© ECONOMIC.BG / Unsplash
Halloween е празник, който обичайно събира хиляди американци на едно място. Общото между всички тях е любовта към костюмите и бонбоните. С оглед на ситуацията, в която се намира цял свят, тазгодишните празненства за Halloween ще са доста по-различни.
Пандемията Covid-19 поставя спирачка на традиционните обиколки по домовете за „лакомство или пакост“. Компаниите за бонбони като Hershey's Halloween гледат на празника като на „златното“ време от годината. За да стимулират продажбите и да запазят интереса на клиентите, подготовката за този сезон е по-различна – компанията залага на семейните опаковки и такива с по-малко лакомства в тях, пише CNN.
Въпреки че празненствата за този Halloween няма да бъдат същите заради наложените ограничения заради пандемията, продажбите на бонбони „се представят доста добре“, според Zeta Global. Маркетинговата компания споделя, че продажбите на захарните изделия през април са се увеличили и че „хората гледат на покупката на бонбони като на приятна дейност“.
Веригата Spirit Halloween, която е известна със своята богата колекция от костюми, е подготвена за много нетрадиционен Halloween. Компанията променя стратегията си по време на пандемията, като започва да предлага нови начини за празнуване и предлага безконтактна доставка на костюми за празника.
Миналия месец Центровете за контрол и превенция на заболяванията издадоха насоки за безопасно провеждане на Halloween, определяйки обичайните обикаляния на деца и възрастни по къщите като „високорискова дейност“. Като алтернатива здравните власти предлагат поставяне на бонбони и лакомства пред входните врати, като по този начин ще се избегне контакта с много хора – децата ще обикалят по къщите с костюмите си, но вместо да се срещат със стопаните, те ще са им оставили лакомствата пред вратата.