JYSK променя концепцията на магазините си

Първият реновиран обект отваря врати в Бургас

JYSK променя концепцията на магазините си
Датската верига JYSK представи новата си концепция за интериор и подредба на своите обекти, наречена 3.0. Първият напълно реновиран магазин е този в Бургас, а идеята е потребителите да могат по-добре да се запознаят с артикулите на марката, като ги видят в реална среда.

Създадени са и много повече тематични зони за вдъхновение, където посетителите на магазините ще могат да експериментират с различни интериорни и екстериорни решения, както и да разчитат на експертния съвет на служителите на JYSK. Концепцията 3.0 създава много повече усещане за домашна атмосфера, отколкото за магазин. Не на последно място, новата концепция ще доведе и до цялостно по-просторни зони в обектите на JYSK, споделят от компанията.

 „В Бургас е първият обект, който отваря врати след присъединяването на JYSK България към JYSK NORDIC през 2014. Това е и магазин №4 в България. Веригата е вече 5 години в региона и е добре позната, благодарение на обекта и в град Пловдив. Магазинът в Бургас е сред най-добре представящите се, а сега дойде и моментът, в който решихме да го обновим с нашата нова концепция 3.0, която ще го направи много по-приветлив за нашите клиенти. ”, сподели Ираида Паюк, маркетинг мениджър JYSK България и Румъния.

През 2019 г. JYSK България ще открие официално и пълния капацитет на своя дистрибуционен център в Божурище, след като инвестира в проекта 105 млн. евро. До края на годината компанията ще назначи между 250 и 300 служители в администрацията и складовата част. След като процесът бъде напълно завършен, дистрибуционният център ще обслужва България и близките държави – Гърция, Румъния, Словения, Хърватска и Босна и Херцеговина.

Коментари: 0