Каква е новата норма в продажбите?

София Тех Парк организира уебинар по темата

Каква е новата норма в продажбите?

Снимка: София Тех Парк

392 ~ 2 мин. четене
Ограниченията се вдигат малко по малко и Европа започва да се възстановява и върви към „новата норма“. Как лидерите на компании и търговските екипи ще балансират новите предизвикателства пред бизнеса и клиентите?

Актуалната тема ще бъде представена по време на безплатния уебинар, който София Тех Парк организира в рамките на инициативата си „Дерзай“. 

Дата: 28.05.2020

Час: 17.00-18.00

Как: безплатна регистрация на линка ТУК

Сега ли е моментът да се поемат бизнес рискове? От кого ще купуват потребителите, какво правите, за да задържите вашите клиенти и пазарния си дял? Какво правите, за да стигнете до нови клиенти и да увеличите пазарния си дял?  

На всички тези и много други въпроси ще отговаря Тома Стайков, управител на SBR Consulting в България, който вече 10 години се занимава с продажби, ръководене на търговски екипи и развитие на организации в България и САЩ. През 2009 г. – едва на 21 години, изгражда първия си търговски екип от 10 човека.

Управляваната от Тома компанията SBR Consulting е част от Southwestern Family of Companies с над 160 годишна история в директните продажби и развитието на търговци и търговски лидери. Консултира клиенти в над 30 държави, както големи компании като Google и Facebook, така и start up-и. 

Темата на разговора с него по време на уебинара е „Новата норма – Как да задържим клиентите си, да привличаме нови и да бъдем успешни въпреки кризата?“.

В рамките на един час Тома ще разгледа и анализира кризата в нейните три фази: изолиране, възстановяване и изграждане, новата норма. През тази призма той ще изследва какво могат да правят лидери, търговци и консултанти, за да постигнат успех в настъпващата нова норма и новата бизнес реалност. Според Тома подготовката, повишаването на компетенциите и оптимизирането на инструментите и начините на продаване би трябвало да бъде фокус на търговците и техните лидери в момента и път, по който да поемат, за да излязат по-силни от настоящата криза.

Зрителите ще имат възможност и да зададат своите въпроси към Тома, както и към Натанаил Стефанов, който е част от екипа на София Тех Парк, и ще е партньор и водещ на разговора.

Това е поредният уебинар от инициативата „Дерзай“ на София Тех Парк, която е насочена към активните млади хора, новатори, предприемачи, учени, студенти, ученици. Тя цели да предостави актуална информация на компаниите, различни гледни точки, идеи и проекти, да споделя положителни примери за личностно, професионално и бизнес развитие, както и да дава възможност за обмен на опит чрез дискусия с аудиторията.

„Дерзай“ ще продължи да представя и през следващите седмици различни гледни точки и мнения по отношение на предизвикателствата, породени и от кризата с COVID-19, която завладя света през последните месеци, както и ще се опита да посочи примери за добри практики и да предостави съвети от експерти.

Коментари: 0