Безалкохолната бира става все по-интересна

Бирените продажби в България се сринаха по-малко от европейските по време на здравната криза

Войчех Жабински, изпълнителен директор в „Карлсберг България“:

Безалкохолната бира става все по-интересна

Снимка: Карлсберг България

~ 5 мин.
Симона Димитрова Симона Димитрова

Войчех Жабински се присъединява към Карлсберг Груп през 2004 .г и в продължение на повече от 15 години заема различни маркетинг и търговски позиции. От 2015 г. той има ключова роля в управленския екип на компанията в Полша, като постига впечатляващи и устойчиви резултати. Именно заради своите постижения от началото на 2021 г. Жабински е прехвърлен у нас на позицията изпълнителен директор в „Карлсберг България“.

Как се управлява пивоварна по време на COVID криза и пред какви предизвикателства се изправя Жабински в първите си месеци тук, ще разберем от самия него в специално интервю за Economic.bg. В него той разказва за бъдещите проекти на компанията, тенденциите в консумацията на бира и къде се намира България на пивоварната карта.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads