Хипермаркетите също искат по-нисък ДДС за топлата им витрина

Според бизнеса диференцирани ДДС ставки в България създават риск заради големия дял на сивия сектор и склонността към данъчни измами

Хипермаркетите също искат по-нисък ДДС за топлата им витрина

© ECONOMIC.BG / Economic.bg/Архив

~ 2 мин.
Автор: Антония Симова Антония Симова

Големите търговски вериги за хранителни стоки директно се обявиха против намаляването на ДДС от 20 на 9% за доставката на прясно приготвена храна само за ресторантьорския бизнес. Те поискаха тя да важи и за храната от топлата витрина на хипермаркетите, става ясно от позиция на Сдружението за модерна търговия (СМТ), в което влизат големите търговски вериги Lidl, Billa, Kaufland, "Фантастико" и др. 

Google Новини
Viber Бот