Шведската Fjällräven стъпва на българския пазар
Компанията открива първия си магазин в София до края на седмицата

Шведският производител на дрехи и екипировка за дейности на открито Fjällräven стъпва на българския пазар с първи магазин в София. До момента брандът присъстваше в страната чрез официалния си дистрибутор Skisharki и се предлагаше само в няколко локации, а сега в партньорство двете компании ще разширят пазарното присъствие на марката в България.
Първият магазин на Fjällräven ще се помещава в търговския център The Mall (ниво партер), където ще се продава най-известната раница на марката "Конкен" (Kånken), която е най-продаваната градска раница в света. Fjällräven ще предлага по-широка гама от оборудване за живот сред природата - трекинг панталони, якета, раници, палатки и спални чували.
“Следвайки глобалния план за експанзия на Fjällräven и положителното развитие в региона на Югоизточна Европа, решихме да стъпим на българския пазар с нов подход - откриваме магазин на Fjällräven с партньор. Ние вярваме, че това е правилният начин да въведем и позиционираме марката Fjällräven по-добре и да отдадем на нашите непреходни, издръжливи и функционални продукти вниманието и средата, които заслужават", заяви Харалд Хейм, главен оперативен директор на Fenix Outdoor Emerging Markets. Той споделя още, че плановете на компанията са да отвори още магазини в страната.
Шведската Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин в Северна Швеция. Марката е част от Fenix Outdoor AB заедно с Hanwag и Primus. Към днешна дата компанията присъства в над 30 държави. Fjällräven е инициатор на две популярни събития на открито – FJÄLLRÄVEN Classic и FJÄLLRÄVEN Polar, които привличат хиляди участници всяка година.