„Смарт органик“ придоби 25% „Чили Хилс Фудс”
Производителят на лют сос и червен пипер планира да инвестира парите в разширяване на производството

~ 1 мин.
Производителят и дистрибутор на биологични продукти „Смарт органик“ АД е придобил 25% от българския производител на люти сосове и лют червен пипер „Чили Хилс Фудс“ ЕООД.
"Търсихме подходящ партньор, който да ни подкрепя не само финансово, но и при развитието на нашата марка. „Смарт органик“ много добре познава пазара и потенциала на стартиращите марки", казва пред SeeNews Александър Кюркчиев, мажоритарен собственик на „Чили Хилс Фудс”. “Двете компании вече работят заедно. „Смарт органик“ разпространява продукти на Chilli Hills Foods”, добавя той.
„Чили Хилс Фудс” планира да закупи машини с по-висок капацитет и да премести продукцията си в по-голяма фабрика. Инвестиционният бюджет на компанията за 2017 г. възлиза на 100 хил. лв. Компанията очаква приходите да нараснат с 30%-40% през 2017 г.
„Смарт органик“ се фокусира върху разпространението на биологични храни и производството на протеинови барове. По-голямата част от продукцията на дружеството се изнася. Roobar е най-успешната марка на компанията, като се продава в над 40 страни и на пет континента.
През декември Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) предостави на„Смарт органик“ заем от 2 млн. евро, за да финансира част от програмата си за разширяване, която е на обща стойност от 3.3 млн. евро.
"Търсихме подходящ партньор, който да ни подкрепя не само финансово, но и при развитието на нашата марка. „Смарт органик“ много добре познава пазара и потенциала на стартиращите марки", казва пред SeeNews Александър Кюркчиев, мажоритарен собственик на „Чили Хилс Фудс”. “Двете компании вече работят заедно. „Смарт органик“ разпространява продукти на Chilli Hills Foods”, добавя той.
„Чили Хилс Фудс” планира да закупи машини с по-висок капацитет и да премести продукцията си в по-голяма фабрика. Инвестиционният бюджет на компанията за 2017 г. възлиза на 100 хил. лв. Компанията очаква приходите да нараснат с 30%-40% през 2017 г.
„Смарт органик“ се фокусира върху разпространението на биологични храни и производството на протеинови барове. По-голямата част от продукцията на дружеството се изнася. Roobar е най-успешната марка на компанията, като се продава в над 40 страни и на пет континента.
През декември Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) предостави на„Смарт органик“ заем от 2 млн. евро, за да финансира част от програмата си за разширяване, която е на обща стойност от 3.3 млн. евро.