Топ 6 на най-иновативните Gaming компании за 2021
- Съдържание от KEMIKA LTD
Всяко поколение има своите любими видео игри, а ако сте имали честта да израснете някъде около 90-те години и сте запомнили игрите като тетрис, значи сте успели да видите абсолютното начало на една индустрия, която днес присъства много сериозно в рекордите на Гинес. Към настоящия момент ще забележим, че новото поколение конзоли PS5 и Xbox Series X вече са на пазара, демонстрирайки огромната сила на специално създадените процесори и графични чипове, доставящи колкото се може по-реална графика. Няма да е трудно да забележим, че конзолата беше една от най-употребяваните машини в развлекателната индустрия и след като всеки може да избяга от сивото ежедневие, закупуването им се повиши драстично.
Електронните игри започнаха да се превръщат във филми, някои актьори се сдобиха с дигитални копия, а големите студиа не спират да създават нови и нови заглавия. Като за новото поколение ще трябва да изчакаме, преди да се появят някои от бестселърите. Кои са компаниите, които направиха фурор в познатите платформи? Нека обърнем внимание на тях в следващите редове:
1. Microsoft
Тази компания доказа, че първо може да създаде стабилна операционна система, а малко след това създаде една цяла дивизия за разработка на следващото поколение конзоли. След като Windows е операционна система, която диктува правилата на този вид игра, не трябва да се изненадваме и от решенията, които компанията взе. Оказа се, че Xbox работи изцяло с добре познатия софтуер и това доведе до бързо пренаписване на някои от големите заглавия изключително бързо. При закупуването на месечен абонамент, повечето потребители с андроид могат да играят около 100 заглавия навсякъде по света, използвайки облачната услуга на компанията. Отново през телефона можем да сваляме и закупуваме игри, които ще се инсталират бързо, докато се приберем у дома. И най-важното, обещаната екстра, за която се говореше в миналото - да започнат играта в момента, в който седнат пред телевизора, вече се изпълнява на новото поколение. Microsoft официално платиха и 7.5 милиарда долара за закупуването на Zenimax Media, с което взимат правата на култови игри като Elder Scroll, Fallout, Doom и още много други. А това определено дава предимство пред конкуренцията.
2. Sony Interactive Entertainment
В края на 90-те години компанията официално направи революция, след като спогодбата им с Nintendo не успя да се случи. Към настоящия момент се славят с репутация за здрав хардуер и качествена политика, а за създаването на Playstation 5 се наеха някои от най-добрите инженери, като резултатът е създаването на конзола, която ще даде нови възможности на феновете. Успехите им не са малко през годините, но при Playstation 4 се откриха някои критики. Въпреки това собственото им студио Naughty Dog показа бестселъри като Uncharted 4 и Last of Us Part II, които позволиха на играчите да видят всички възможности на хардуера зад старото поколение. Днес обаче ще забележим, че Sony разполагат с ново решение - Dreams. То дава възможност на всеки един играч да създава игри, да създава различни устройства, пъзели и практически дава пълна свобода на всеки клиент. Скритият коз на компанията остава и присъствието на Коджима. Легендарният създател на някои от най-запомнящите се заглавия, не успя да се разбере с предишните си работодатели и скоро подписа именно със Sony, следователно присъствието му в тази компания тепърва трябва да се разгледа.
3. Nvidia
Компанията, която създава някои от най-добрите графични чипове на пазара, започна да работи върху подобряването на визията в последните две десетилетия, като резултатът от всичко това доведе до присъствието на технологията RTX. Нейната роля е да обработи всеки кадър около 60 пъти в секунда, преди да позволи да го видим, следователно не е много трудно да се досетим какво наистина получаваме - графика и визия, с която скоро време ще е трудно да правим разлика между филм и компютърна игра. Всичко се изпипва до възможно най-сериозните детайли от светлината и сенките, до отраженията. Междувременно изкуственият интелект влиза в употреба, за да намери най-лесният и бърз начин за облекчаване на самите процеси. Резултатът от всичко това е повече кадри в секунда, по-високо качество и аудитория, която не търси причина да закупи този вид продукти.
4. Nintendo
Японската компания е хегемон в разработката на конзоли и игри, които са ориентирани за цялото семейство. Техните иновативни решения не могат да бъдат подминати с лека ръка, макар и по пътя да се срещаха някои спънки. По време на пандемията дори предоставиха играта Animal Crossing: New Horizons. Въпросното заглавие позволява на всеки играч да създаде свой аватар, да създаде къща и да посреща гости, да се запознава с хора и дори да гостува на други. Оказа се, че мнозина с голямо удоволствие се впуснаха точно в това заглавие, защото не изисква кой знае какво внимание, но позволява на мнозина да използват социалната платформа по възможно най-добрия начин.
5. Dapper Labs
Ако си спомняте някогашните картинки на спортисти, както и страстта от колекционирането им, най-вероятно идеята на тази компания ще ви допадне. С пускането на NBA Top Shot, игра базирана на блокчейн колекционирането, феновете могат да събират спортни картички на звезди от NBA. Освен това могат да разменят, продават и купуват такива. Има само една подробност, някои от големите звезди вече се оценяват доста скъпо. А това е изненадващо, след като играта беше пусната миналата година.
6. FNATIC
Тази организация се подвизава в дебрите на електронните спортове и може да се смята за една от водещите сили. Като добре разработена организация, те са синонима на звездите в тази индустрия. Освен това всяка година показват присъствието на класни играчи за турнирите по League of Legends и CS:GO. Междувременно се появиха и рекламодатели, като самите електронни фенове започнаха да произвеждат все по-сериозно гейминг оборудване - клавиатури, мишки, столове и още много други. Логото им получи социален статус сред феновете. Ако разгледаме по-подробно това ревю за Бет365 на български от Nostrabet ще забележим, че именно тази гейминг организация е смятана за фаворит в редица електронни турнири. Не трябва да се изненадваме от фактите, с аудитория от милиони, като същите се повишават всяка година, шансовете един отбор да се превърне в марка, не са и никога няма да бъдат малки, докато обаче са успешни. Това е условието за създаването на бранд.
Хазартните игри могат да са пристрастяващи. Играйте отговорно!