Три iGaming сегмента за изучаване на потребителите чрез изкуствен интелект

Три iGaming сегмента за изучаване на потребителите чрез изкуствен интелект

Снимка: Pixabay

1076 ~ 3 мин. четене
Economic.bg Economic.bg
  • Съдържание от KEMIKA LTD

Обръщали ли сте внимание на технологията, която все по-често използва изкуствен интелект? Ще го открием в мобилната фотография, която позволява обработката на всеки кадър, наличен е в онлайн пазаруването, опознаването ни като потребителските нагласи и автоматичното предлагане на нови и по-качествени услуги. Изкуственият интелект не е безпогрешен, но точно по тази причина се обучава да следи за по-резки промени в поведението на потребителите и да се адаптира спрямо техните изисквания.


Последвайте ни във Facebook
Последвайте ни в LinkedIn
Последвайте ни във Viber
Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg