Versace планира да открива десетки магазини годишно
Целта на новия собственик на марката е да удвои продажбите

~ 2 мин.
Новият собственик на Versace иска повече магазини и ги иска бързо. Capri Holdings Ltd., която закупи италианската модна марка за около $ 2,2 млрд. в края на миналата година, планира да открива десетки магазини всяка година и да обнови съществуващите магазини, за да постигне целта си да удвои годишните продажби на Versace.
Компанията също така ще изразходва повече за маркетинга на марката, тъй като се разширява в сектора чанти и аксесоари.
„Ясно е: производителността в нашите магазини не е такава, каквато трябва да бъде“, каза Джонатан Акeройд, главен изпълнителен директор на Versace, който има за цел да удвои продажбите на бутиците.
„Необходимо е бързо да увеличим производителността и това наистина ще бъде истинският двигател за постигане на целта ни за приходи от $ 2 млрд.”, казва то йпред Блумбърг.
Capri, която също притежава марките Michael Kors и Jimmy Choo, иска да разшири от съществуващите 188 магазина Versace до около 300 до 2022 г., с нови местоположения във всеки географски регион. Повече от половината от съществуващите обекти на Versace са в Азия, включително 40 в Китай.
Тази седмица лейбълът ще отвори магазин в Пекин, който ще бъде най-големият в Китай, и обмисля откриването на втори магазин в Париж и Лондон. Всички нови магазини ще бъдат под основната марка на Versace. Две други линии - Versace Versus и Versace Collection - вече са под собствеността на Capri.
Магазините на Versace, които преди бяха фокусирани върху продажбата на дрехи, ще бъдат реорганизирани, за да включват повече ръчни чанти, обувки и дребни кожени изделия. Местата, отворени през последните месеци, се отличават с изтъкнати експонати от чанти, куфарчета и раници за мъже и жени, където преди това имаше рокли и гащеризони. Нов магазин във Флоренция, например, отделя 30% от своето пространство за аксесоари.
Междувременно 28-те американски магазина на Versace ще преминат през "пълна програма за обновяване", каза Акеройд.
Промяната ще обхване и дизайна. Новият стил ще променят това, което етикетът нарича "кодове на марката", като например логото на Медуза и златния рабоков печат на Versace. Те са добре познати и ще бъдат интегрирани в различни продуктови сегменти, като например чантите.
Компанията също така ще изразходва повече за маркетинга на марката, тъй като се разширява в сектора чанти и аксесоари.
„Ясно е: производителността в нашите магазини не е такава, каквато трябва да бъде“, каза Джонатан Акeройд, главен изпълнителен директор на Versace, който има за цел да удвои продажбите на бутиците.
„Необходимо е бързо да увеличим производителността и това наистина ще бъде истинският двигател за постигане на целта ни за приходи от $ 2 млрд.”, казва то йпред Блумбърг.
Capri, която също притежава марките Michael Kors и Jimmy Choo, иска да разшири от съществуващите 188 магазина Versace до около 300 до 2022 г., с нови местоположения във всеки географски регион. Повече от половината от съществуващите обекти на Versace са в Азия, включително 40 в Китай.
Тази седмица лейбълът ще отвори магазин в Пекин, който ще бъде най-големият в Китай, и обмисля откриването на втори магазин в Париж и Лондон. Всички нови магазини ще бъдат под основната марка на Versace. Две други линии - Versace Versus и Versace Collection - вече са под собствеността на Capri.
Магазините на Versace, които преди бяха фокусирани върху продажбата на дрехи, ще бъдат реорганизирани, за да включват повече ръчни чанти, обувки и дребни кожени изделия. Местата, отворени през последните месеци, се отличават с изтъкнати експонати от чанти, куфарчета и раници за мъже и жени, където преди това имаше рокли и гащеризони. Нов магазин във Флоренция, например, отделя 30% от своето пространство за аксесоари.
Междувременно 28-те американски магазина на Versace ще преминат през "пълна програма за обновяване", каза Акеройд.
Промяната ще обхване и дизайна. Новият стил ще променят това, което етикетът нарича "кодове на марката", като например логото на Медуза и златния рабоков печат на Versace. Те са добре познати и ще бъдат интегрирани в различни продуктови сегменти, като например чантите.
Маркетинговият екип също се преструктурира. Акеройд казва, че рекламата на Versace е прекалено „от старата школа“ и движена от модни ревюта и фотографии. Предстоящите кампании ще бъдат по-фокусирани върху продуктите и ще се продават в социалните медии.
Първото голямо продуктово представяне на Versace под чадъра на Capri ще дебютира тази есен, когато ще бъде пусната линията Virtus, представена на модния подиум през февруари. Компанията се надява да увеличи продажбите на аксесоари до 60% от общия си бизнес от сегашните 35%.