Viper се завръща с 1500 к.с.
Майсторите от RSI преработват 8,4-литровия V10 двигател

~ 1 мин.
Майсторите на тунинга от Тексас RSI Racing Solutions са извлекли два пъти по-висока мощност след преработка на 8,4-литровия V10 двигател на SRT Viper TA. Серийно 10-цилиндровият двигател развива 640 к.с.

Професионалистите променят засмукването, системата за впръскванеи двете цилиндрови глави. Всички детайли, които са подложени на внушителна мощ, са заменени с подсилени версии. Майсторите монтират и два турбокомпресора на Precision. Почти изцяло са подменени всички елементи, които пренасят мощността - съединител, скоростна кутия, диференциал и полуоските.

За безупречното взаимодействие на всички механични компоненти и детайли се грижи свободно програмируемото управление на двигателя Motec. Според RSI, ако V10 се захранва с нормален бензин от колонката (А93Н), мощността му е малко повече от 1000 к.с. Но ако напълните резервоара с биоетанол (Е85), напомпаният двигател ще разгърне над 1500 к.с. и 1000 нютонметра. Цената на всеобхватната модернизация е 89 950 долара, или около 160 000 лева, пише autobild.bg.

Професионалистите променят засмукването, системата за впръскванеи двете цилиндрови глави. Всички детайли, които са подложени на внушителна мощ, са заменени с подсилени версии. Майсторите монтират и два турбокомпресора на Precision. Почти изцяло са подменени всички елементи, които пренасят мощността - съединител, скоростна кутия, диференциал и полуоските.

За безупречното взаимодействие на всички механични компоненти и детайли се грижи свободно програмируемото управление на двигателя Motec. Според RSI, ако V10 се захранва с нормален бензин от колонката (А93Н), мощността му е малко повече от 1000 к.с. Но ако напълните резервоара с биоетанол (Е85), напомпаният двигател ще разгърне над 1500 к.с. и 1000 нютонметра. Цената на всеобхватната модернизация е 89 950 долара, или около 160 000 лева, пише autobild.bg.