Над 100 000 клиенти на ЧЕЗ актуализираха данните си
Това дава възможност за по-добра комуникация с клиентите, обясниха от ЧЕЗ
Над 100 000 клиенти на ЧЕЗ се възползваха от възможността да актуализират данните си в рамките на стартиралата през април тази година кампания на територията на Западна България, съобщиха от дружеството. Актуализацията се налага, за да се отстранят възникнали или наследени през годините неточности в потребителската база данни като непълни и некоректни адреси, имена, единни граждански номера.
Очаква се до края на годината да бъдат актуализирани данните на около 400 000 клиенти на ЧЕЗ, сочат предварителните разчети на компанията.
„Актуалните данни дават възможност за по-добра комуникация на клиентите с компанията, позволяват им да се възползват от пълния набор от услуги, които предлагаме, и свеждат до минимум неудобствата за тях", каза Радослав Димитров, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.
Актуализацията е напълно безплатна услуга. Тя може да бъде извършена в някой от центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез обаждане на денонощната телефонна линия на компанията 0700 10 010 или чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща [email protected], след което служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя за извършване на актуализацията.
От дружеството посочиха още, че всеки клиент, извършил актуализация на данните си или пререгистрация, участва автоматично в ежемесечната томбола и може да спечели една от 90-те безплатни сметки за електричество, ваучер за черна и бяла техника на стойност 400 лв. или ваучер за подаръци на стойност 1 000 лв.