„Български пощи“ започва по-тясно сътрудничество с eMAG
Партньорството ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на държавната компания в София
~ 1 мин.
Държавната пощенска компания „Български пощи“ ЕАД въвежда нова услуга, с която на практика се задълбочава партньорството с най-големия онлайн магазин в България – eMAG. Получателите на пратки, закупени през популярната платформа, ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция. След това пратката трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни след уведомлението.
Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на София, като до няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места в страната. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на „Български пощи“.
Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на държавната компания в София, за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на онлайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки, съобщават от там.
„Български пощи” ЕАД все по-активно търси нови пазарни ниши, обогатява своето портфолио, развива се технологично и разнообразява дейността си в отговор на нарастващите клиентски изисквания.
Електронната търговия ще продължи да генерира ръст на пратките, поради което дружеството разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини, пише в съобщението на дружеството.